TERMENI SI CONDITII
TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE a magazinului online gazduit de website-ul www.etelle.ro
1. Informatii generale
2. Inregistrare si comanda
3. Disponibilitatea produselor
4. Pretul produselor si modalitatea de plata
5. Conditii de livrare
6. Primirea comenzilor si inlocuirea produselor
7. Transferul proprietatii produselor
8. Dreptul de retragere
9. Raspundere si declinarea raspunderii
10. Garantie
11. Proprietate intelectuala
12. Cesionarea si subcontractarea
13. Securitatea datelor personale
14. Legislatia si jurisdictia aplicabile
1. INFORMATII GENERALE
1.1. Prezentul document stabileste termenii si conditiile care guverneaza utilizarea website-ului www.etelle.ro si cumpararea de produse prin intermediul magazinului online pus la dispozitia cumparatorilor prin intermediul acestui site web.
1.2. Vizitarea, folosirea sau comandarea produselor vizualizate pe website-ul www.etelle.ro implica acceptarea prezentilor Termeni si Conditii. Pentru folosirea in bune conditii a website-ului, va adresam rugamintea de a citi cu atentie si in integralitate acesti Termeni si Conditii.
1.3. Magazinul online (www.etelle.ro) va onora toate comenzile primite de la Cumparatori in limita disponibilitatii sau a posibilitatii de indeplinire a comenzii si in conditiile in care au fost acceptati prezentii Termenii si Conditii, care sunt obligatorii.
1.4. Ne rezervam dreptul de a efectua modificari ale acestor Termeni si Conditii sau ale site-ului www.etelle.ro fara o notificare prealabila, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti utilizatorii. Aveti responsabilitatea de a citi cu regularitate Termenii si Conditiile website-ului nostru, de fiecare data urmand a se aplica acea versiune in vigoare la momentul incheierii contractului sau utilizarii website-ului.
1.5. Prin plasarea urmata de acceptare a unei comenzi pe site-ul nostru, dumneavoastra (denumit in continuare Cumparator) veti deveni client contractual al companiei C&C Tailoring BoutiqueS.R.L. (denumita in continuare Etelle).
1.5.1. COMANDA: reprezinta confirmarea electronica generata ca urmare a accesarii Magazinului online de catre un Client si prin care acesta a transmis catre Etelle intentia sa de a achizitiona produse din Magazinul online. O comanda va dobandi valoare contractuala doar in momentul acceptarii ei exprese de catre Etelle (prin emiterea unei confirmari de livrare) si doar daca avansul de 50% din pretul total al comenzii a fost incasat de catre Etelle.
1.5.2 CONTRACT: reprezinta o comanda confirmata de catre Etelle si prin care aceasta din urma este de acord sa livreze Clientului Produsele comandate (si doar cele comandate), in schimbul pretului confirmat de catre client concomitent cu plasarea comenzii. Contractul va fi considerat incheiat doar in momentul trimiterii catre cumparator confirmarii de livrare a produselor comandate.
1.6. Unicul comerciant al produselor prezentate pe acest site www.etelle.ro (denumit in continuare Magazinul Online) este C&C Tailoring BoutiqueS.R.L.
1.7. Informatii despre companie:
Denumire: C&C Tailoring BoutiqueS.R.L.
Sediu social: Str. Ceahlaul, nr. 23, camera 1, bloc 66, sc 2, ap 84, Bucuresti,, Romania
Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/8417/2016
Cod Unic de Inregistrare: 36215329
Telefon: 031 434 2831
E-mail: [email protected]
Capital Social 200 RON
2. INREGISTRARE SI COMANDA
2.1. Cumparatorii pot plasa comenzi atat prin intermediul magazinului online, cat si prin telefon sau prin e-mail. Orice comanda telefonica sau prin e-mail va fi transpusa de catre operatorii nostri sub forma unei comenzi prin intermediul magazinului online – sens in care va va fi creat un cont de client ale carui date de acces va vor fi comunicate pe e-mail (la adresa pe care ne-o veti comunica).
2.2. Pentru comanda telefonica sunati la urmatorul numar de telefon:
031 434 2831pentru Bucuresti
2.3. Pentru comanda prin email, transmiteti comanda la urmatoarea adresa: [email protected], precizand codul produsului, culoarea, marimea si datele dvs. (nume, adresa, telefon, email), necesare pentru facturare si livrare.
2.4. Plasarea unei comenzi prin intermediul magazinului online necesita o inregistrare prealabila (sub forma unui cont de client), prin introducerea datelor dumneavoastra pe website-ul nostru. Accesul in vederea efectuarii unei comenzi ii este permis oricarui utilizator/vizitator al site-ului nostru. Prin plasarea unei comenzi declarati ca aveti peste 18 ani si ca indepliniti cerintele legale pentru a fi cumparator.
2.5. In utilizarea serviciului veti furniza doar informatii reale, corecte, actuale si complete, pe care ne autorizati sa le folosim pentru a procesa comenzile dumneavoastra si pentru a va contacta. In situatia in care vom considera ca aceasta obligatie a fost incalcata, ne rezervam dreptul de a bloca accesul la utilizarea serviciului, pe perioada determinata sau nedeterminata, fara nicio notificare prealabila.
Astfel, Etelle isi rezerva dreptul de a refuza accesul unor utilizatori la o parte sau la toate functiile magazinului online sau de a restrictiona procesarea si/sau livrarea unei comenzi in cazul in care, in baza conduitei sau a activitatii de pe site, va considera ca utilizatorul in cauza ar putea prejudicia prin actiunile sale interesele Etelle. Riscurile evaluate pot fi reprezentate de: plasarea de comenzi pe baza unor informatii/identitati false, fraudarea modalitatilor de plata acceptate, orice actiuni desfasurate cu rea credinta si care afecteaza/fraudeaza functiile magazinului online sau au/pot periclita performantele sistemului informatic. In functie de gravitatea riscului evaluat, Etelle isi rezerva dreptul de a informa autoritatile competente spre a dispune masurile care se impun.
In oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul se poate adresa Etelle pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea restrictiilor in cauza.
3. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
3.1. Toate comenzile transmise depind de disponibilitatea produselor comandate. Nu toate produsele prezentate in magazinul online sunt in stoc.
3.2. Ulterior transmiterii unei comenzi veti primi din partea noastra, pe adresa de e-mail indicata in momentul activarii contului de client, cel putin urmatoarele informatii:
3.2.1. Date privind disponibilitatea produsului;
3.2.2. Daca produsul nu este pe stoc, date privind posibilitatea de confectionare la comanda a produsului;
3.2.3. Daca produsul nu este pe stoc, data limita pana la care poate fi confectionat la comanda;
3.2.4. Daca produsul este pe stoc sau poate fi confectionat pe comanda, data limita pana la care livrarea va fi efectuata.
3.3. In masura in care apar dificultati de aprovizionare sau daca produsele comandate nu se mai afla in stoc, ne rezervam dreptul de a va propune produse similare, de calitate si valori egale. Daca nu doriti sa comandati aceste produse similare, sumele de bani pe care le-ati platit in temeiul comenzii imposibil de onorat va vor fi integral returnate, caz in care nu vom avea nicio alta raspundere fata de dumneavoastra sau fata de vreo terta parte.
3.4. Pentru a afla mai multe detalii despre produse, inclusiv cu privire la termenele estimate de livrare, dati click pe imaginea produsului dorit. In partea dreapta a imaginii ce va fi afisata pe pagina care se va deschide veti regasi informatii detaliate referitoare la produs. In cazul in care aveti intrebari suplimentare va rugam sa contactati Etelle la urmatoarea adresa: [email protected]
4. PRETUL PRODUSELOR SI MODALITATEA DE PLATA
4.1. Pretul fiecarui produs va fi cel mentionat pe website si se refera intotdeauna la pretul pe bucata. Nicio modificare de pret nu va afecta comenzile deja lansate si pentru care a fost generata confirmarea electronica de receptionare din partea Etelle.
4.2.Toate preturile aferente produselor prezentate pe website sunt exprimate in lei (RON) si includ taxa pe valoarea adaugata, dar nu includ costurile de livrare in afara zonei de acoperire a firmei de curierat Fan Courier sau in afara Romaniei.
4.3. Pentru fiecare comanda va fi emisa o factura , ce va contine toate mentiunile legale obligatorii.
4.4. Plata produselor comandate va fi facuta astfel:
4.4.1. 50% din pretul total – la momentul lansarii comenzii;
4.4.2. diferenta de 50% din pretul total la momentul livrarii produselor comandate – plata ce va fi facuta reprezentantului firmei de curierat care livreaza comanda.
4.5. Modalitati de plata:
Pentru persoane fizice:
4.5.1. In numerar sau prin card bancar;
Pentru persoane juridice:
4.5.3. Transfer bancar, pe baza facturii proforme emise de Etelle. O copie a ordinului de plata ce atesta efectuarea platii va fi transmisa catre Etelle pe adresa [email protected] .
4.6. In cazul platilor electronice, Etelle nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre cumparator, incluzand dar fara a se limita la: comisioane de orice fel, diferente provenind din conversie valutara (daca este cazul) etc.
5. CONDITII DE LIVRARE
5.1. Livrarea produselor comandate de Cumparator se va face la adresa specificata de catre acesta la momentul lansarii comenzii sau direct in showroom-ul Etelle din Bucuresti. Orice modificare a adresei/modalitatii de livrare specificate initial se poate realiza prin informarea expresa a Etelle (prin e-mail transmis la adresa [email protected] in maxim 24 ore de la momentul plasarii comenzii).
5.2. Livrarea la adresa specificata de catre Cumparator se va face prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier, intre orele 09:00-17:00, in zilele lucratoare. Reprezentantul firmei de curierat va incerca sa contacteze telefonic cumparatorul in prealabil. In cazul in care coletul nu poate fi livrat, personalul firmei de curierat va lasa o instiintare, dupa care va incerca sa efectueze livrarea din nou. Vom oferi intotdeauna curierilor toate informatiile primite de la dumneavoastra in legatura cu adresa specificata pentru livrare si orice alte mentiuni facute in momentul plasarii comenzii, insa nu putem verifica daca acestea sunt intotdeauna luate in considerare.
5.3. In cazul in care si a doua tentativa de livrare esueaza din motive neimputabile noua, vom incerca sa gasim un loc sigur unde sa depozitam temporar coletul. De la aceasta data aveti la dispozitie maxim 15 zile calendaristice pentru a solicita o noua livrare, al carei cost va fi integral suportat de catre dumneavoastra, conform politicii de preturi a Fan Courier. Daca livrarea nu va fi solicitata sau nu va putea fi realizata nici in decursul celor 15 zile calendaristice, vom califica refuzul de preluare a lui drept o intentie a dumneavoastra de anulare a contractului, care va fi considerat ca fiind reziliat, avansul achitat urmand a fi retinut de catre Etelle cu titlu de despagubire.
5.4. In cazul produselor cu livrare in showroom-ul Etelle, ne rezervam dreptul de a nu depozita produse pentru perioade mai mari de 6 luni de la data stabilita pentru livrare, chiar daca acestea au fost achitate integral. Daca livrarea nu va putea fi organizata in decursul celor 6 luni, vom califica aceasta drept o intentie a dumneavoastra de anulare a contractului, care va fi considerat ca fiind reziliat, sumele de bani deja achitate urmand a fi retinute de catre Etelle cu titlu de despagubire.
5.5. Livrarile in zonele de acoperire ale firmei de curierat rapid Fan Courier sunt gratuite (http://www.fancourier.ro/tools/retea/localitati-deservite-fara-km-suplimentari/). Orice livrare in afara acestor zone sau in alte conditii decat cele standard va fi facuta cu suportarea de catre Cumparator a costurilor de livrare, in conformitate cu politica de preturi a Fan Courier.
5.6. Livrarile internationale se vor face prin intermediul urmatoarelor firmei de curierat: UPS, FEDEX, DHL. Costurile de livrare aferente livrarilor internationale vor fi suportate de catre Cumparator si sunt in cuantum de 50 EUR (TVA inclus), indiferent de destinatie.
5.7. In cazul in care comanda dumneavoastra contine mai multe produse, este posibil ca acestea sa fie livrate in mai multe transe. In asemenea situatii, Etelle va factura costurile de livrare (daca este cazul) o singura data.
5.8. Sub rezerva dispozitiilor art. 3, privind disponibilitatea produselor, vom depune toate eforturile pentru procesarea comenzii dumneavoastra pana la data specificata in confirmarea de livrare. Cu toate acestea, pot aparea intarzieri generate fie de evenimente neprevazute, fie de prelungirea obiectiva a termenului necesar confectionarii produselor in conformitate cu specificatiile dumneavoastra.
In cazul aparitiei unei situatii de natura a afecta termenul de livrare comunicat initial, va vom informa cu privire la aceasta situatie si va vom oferi optiunea de a mentine comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda, concomitent cu rambursarea intregii sume platite.
6. PRIMIREA COMENZILOR SI INLOCUIREA PRODUSELOR
6.1. La primirea comenzii, cumparatorul va verifica fiecare articol continut in colet si se va asigura ca produsele corespund specificatiilor din comanda si din factura. In cazul in care se constata neconcordante de orice fel, Cumparatorul va contacta Etelle (in termen de maxim 12 ore de la primirea comenzii) pentru solutionarea acestora.
6.2. In cazul in care livrarea este completa, cumparatorul va semna pentru primirea acesteia. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
6.3. In cazul in care produsele sunt avariate/prezinta defecte iar acest lucru a intervenit inaintea preluarii comenzii sau pe parcursul livrarii, cumparatorul va notifica Etelle la adresa [email protected] in maxim 12 de ore de la receptionarea coletului. In asemenea situatii, Etelle va inlocui produsele defecte sau va oferi un discount din pretul acestora, in functie de optiunea Cumparatorului. In cazul in care se va opta pentru inlocuirea produsului, politica de retur de la art. 8 de mai jos va deveni aplicabila. Produsul cu defect va fi inlocuit cu unul conform, intr-un interval de timp egal cu cel al procesarii comenzii initiale (calculat de la momentul receptionarii produsului returnat), iar costurile de livrare (inclusiv pentru preluarea produsului cu defect) vor fi suportate de catre Etelle.
Odata ce primim produsul returnat, il vom analiza integral si va vom informa prin e-mail sau telefon cu privire la dreptul de a vi se inlocui produsul sau de a vi se restitui contravaloarea acestuia.
6.4. Daca marimea produselor comandate nu este buna, cumparatorul va instiinta Etelle despre aceasta situatie la [email protected]. Pentru astfel de cazuri, va deveni aplicabila politica de retur descrisa la art. 8 de mai jos, Etelle urmand a inlocui produsul cu unul de marime potrivita intr-un interval de timp egal cu cel al procesarii comenzii initiale (calculat de la momentul receptionarii produsului returnat), iar costurile de livrare vor fi suportate de catre Cumparator.
Cu toate acestea, in cazul produselor confectionate la comanda sau personalizate, in baza instructiunilor si specificatiilor comunicate de catre cumparator, costurile de retusare/redimensionare a produselor vor fi suportate de catre cumparator – conform politicii de preturi a Etelle, cu exceptia situatiei in care se constata diferente intre dimensiunile agreate/comunicate initial si cele ale produselor livrate. Aceeasi solutie va fi aplicata si in cazul constatarii de modificari ale dimensiunilor corpului intre momentul comunicarii/efectuarii masuratorilor si momentul livrarii produselor. In masura in care retusarea/redimensionarea produsului nu este tehnic posibila, cumparatorul va fi obligat sa achite integral si sa primeasca produsul cu dimensiune necorespunzatoare, fiind decizia acestuia daca va lansa o noua comanda pentru un produs similar, de dimensiune potrivita.
Un set de masuratori preluate de catre specialistii Etelle vor fi considerate drept valabile si vor fi aplicate comenzilor lansate in urmatoarele 6 luni de la preluarea lor. Dupa expirarea termenului de 6 luni este necesar ca un nou set de masuratori sa fie efectuat.
Produsele nu se pot schimba in showroom-ul Etelle decat in masura in care aceasta posibilitate a fost agreata in prealabil.
6.5. Solicitarea de retur trebuie sa fie insotita de formularul de retur ce poate fi descarcat de aici: ET WITHDRAWAL
7. TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR
7.1. Proprietatea asupra produselor va fi transferata la momentul livrarii acestora in locatia si in modalitatea indicata in Comanda, dupa efectuarea platii finale de catre cumparator. Livrarea va fi considerata efectuata atunci cand dumneavoastra sau o terta persoana desemnata de dumneavoastra intrati in posesia fizica a produselor comandate, fapt demonstrat prin semnarea documentelor de primire furnizate de catre reprezentantul companiei de curierat Fan Courier. Orice rambursare de pret, pentru orice motiv, facuta de catre noi va avea ca efect direct si imediat reintrarea de catre Etelle in proprietatea produselor.
7.2. Toate riscurile legate de produse va vor reveni dumneavoastra din momentul livrarii.
8. DREPTUL DE RETRAGERE
8.1. Prezentul capitol se aplica exclusiv achizitiilor facute prin intermediul magazinului online de catre cumparatori persoane fizice sau grupuri de persoane fizice constituite in asociatii.
8.2. Aveti dreptul legal de a va retrage din contract, fara a preciza motivele unei astfel de decizii, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care dumneavoastra sau o parte terta, indicata de dumneavoastra, alta decat curierul, intrati in posesia fizica a produselor comandate sau, in cazul in care au fost comandate mai multe produse printr-o singura comanda ce urmeaza a fi livrate separat, de la data la care dumneavoastra sau o parte terta indicata de dumneavoastra, alta decat curierul, intrati in posesia fizica a ultimului produs. Aceasta data poate fi verificata si demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier. Perioada de retragere va expira dupa trecerea celor 14 zile calendaristice mentionate anterior.
8.3. Pentru a va exercita dreptul de retragere, este necesar sa ne instiintati folosind datele de contact pe care le veti regasi pe site-ul magazinului online (https://etelle.ro/contact ) cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. Puteti folosi si modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie.
8.4. Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficient sa transmiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
8.5. Efectele retragerii
8.5.1. Daca va retrageti din acest contract, va vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile de livrare (daca astfel de costuri au fost suportate initial de catre cumparator, cu exceptia celor suplimentare, derivand din solicitarea unei alte modalitati de livrare decat cea standard oferita de noi), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Va vom rambursa sumele utilizand aceeasi metoda de plata pe care ati utilizat-o dumneavoastra pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Cu toate acestea, dumneavoastra va veti asuma costul si riscul legate de returnarea produselor.
8.5.2. Fara a aduce atingere celor de mai sus, putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana cand ne veti furniza dovezi ca ati trimis inapoi produsele, oricare dintre acestea intervine mai intai.
8.5.3. Returnarea produselor se va face fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea, la urmatoarea adresa: Calea Floreasca 49A, sector 1. In cazul in care produsele au fost preluate personal din showroom-ul Etelle, returnarea se va face la aceeasi locatie. Termenul de 14 zile calendaristice este respectat daca produsele sunt trimise/predate inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
8.5.4. Costurile aferente returnarii produselor vor fi in sarcina dumneavoastra exclusiva. Daca doriti sa returnati produsele cu ramburs, suntem in drept sa refuzam preluarea coletului.
8.5.5. Returnarea integrala a contravalorii achitate se va face numai in cazul in care produsele returnate sunt in starea in care le-ati primit, nu prezinta modificari fizice, semne de purtare, lipsa etichetelor, a instructiunilor/documentatiei aferente si a ambalajelor originale (care trebuie sa fie complete si nedeteriorate). Responsabilitatea deteriorarii sau pierderii produsului trimis ca retur catre Etelle apartine exclusiv cumparatorului.
8.5.6. Daca produsul a fost utilizat de catre cumparator si nu mai poate fi returnat in stare perfecta, Etelle nu va putea returna contravaloarea acestuia. Sunteti asadar responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din alte manipulari decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
8.6. Nu puteti uza de dreptul de retragere din tipurile de contracte mentionate mai jos si nici din alte tipuri de contracte pentru care legea prevede exceptari exprese in legatura cu acest drept:
8.6.1. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului, care declara pe aceasta cale ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
8.6.2. contractele care au ca obiect furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate conform solicitarilor acestuia;
8.6.3. contractele care au ca obiect furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
8.6.4 contractele care au ca obiect furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
8.6.5. contractele in cazul carora cumparatorul a solicitat in mod special vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de cumparator sau furnizeaza alte produse decat materialele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau bunuri suplimentare.
9. RASPUNDERE SI DECLINAREA RASPUNDERII
9.1. Raspunderea noastra in legatura cu orice produs cumparat prin intermediul magazinului online este strict limitata la pretul platit de catre cumparator pentru produsul respectiv.
9.2. Cu toate ca Etelle monitorizeaza cu atentie preturile si produsele afisate pe website, ne rezervam dreptul de a modifica orice pret afisat gresit din cauza unor erori umane, de calcul, de editare, sau a unor erori tehnice ce pot aparea, precum si in cazul in care modificarile sunt impuse prevederi legale speciale. Etelle nu va fi tinuta raspunzatoare pentru afisarea unor preturi sau informatii eronate datorate unor erori/disfunctionalitati tehnice ce pot aparea in cadrul magazinului online.
9.2.1. Etelle nu va putea fi obligata sa vanda produsele sale la preturi afisate gresit (chiar si atunci cand confirmarea de livrare a fost transmisa), daca eroarea de pret este evidenta, iar aceasta stare de fapt ar putea fi recunoscuta in mod rezonabil de catre cumparator ca fiind o eroare.
9.3. Produsele vandute prin intermediul magazinului online prezinta adesea caracteristicile materialelor naturale utilizate la fabricarea acestora. Astfel de caracteristici (ca de exemplu diferente/variatii de fibra, textura, culoare, existenta unor imperfectiuni de textura etc.) nu vor fi considerate defecte sau deteriorari ale produselor care le prezinta.
9.4. Etelle nu va putea fi tinuta raspunzatoare pentru vreuna dintre situatiile enumerate mai jos:
9.4.1. erori de functionare a retelelor de internet care pot afecta utilizarea magazinului online;
9.4.2. erori survenite in dispozitivele responsabile de buna functionare a liniilor de comunicatie dintre cumparator si Etelle;
9.4.3. pierderea de documente (in format tiparit sau electronic) sau date informatice;
9.4.4. functionarea necorespunzatoare a oricaror programe software;
9.4.5. blocaje de orice fel rezultate din furnizarea unor date eronate sau incomplete in cursul procesului de achizitie;
9.4.6. erori tehnice si/sau umane de orice fel;
9.4.7. imaginile publicate pe site sunt conforme cu realitatea, insa uneori nuantele culorilor produselor reproduse pe website pot diferi usor in realitate; Etelle nu va fi tinuta raspunzatoare pentru astfel de diferente;
9.4.8. cazuri de forta majora sau evenimente ce nu sunt sub controlul acesteia, caz in care termenele asumate vor fi prelungite in mod corespunzator;
9.4.9. fraude comise de catre terti in detrimentul oricarui utilizator;
9.4.10. orice prejudiciu direct sau indirect cauzat de inregistrarea in magazinul online sau utilizarea acestuia, indiferent de motiv.
9.5. Niciun continut transmis catre cumparator/utilizator prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Etelle fata de respectivul continut.
10. GARANTIE
10.1. Produsele comercializate prin intermediul magazinului online sunt noi, in ambalajele originale si se bucura de caracteristicile indicate in descrierea lor.
10.2. Etelle acorda pentru produsele comercializate prin intermediul magazinului online o perioada de garantie pentru deficiente neimputabile consumatorului in conformitate cu prevederile legale. Garantia comerciala acordata de Etelle este de 30 de zile calendaristice din momentul livrarii produsului. Pentru aplicarea garantiei sunt necesare factura de cumparare si certificatul de garantie, in exemplar original. Orice sesizari cu privire la calitatea produselor pe perioada valabilitatii garantiei vor fi adresate Etelle utilizand datele de contact disponibile pe site-ul magazinului online. Garantia acopera lipsa de conformitate existenta la momentul achizitionarii produsului, nefiind acoperita uzura normala a produsului. Garantia oferita nu afecteaza drepturile conferite consumatorului de legislatia in vigoare.
10.3. Pentru a putea beneficia de garantia comerciala aplicabila produsului comandat, aveti obligatia de a utiliza, manipula si exploata produsul in conformitate cu recomandarile primite din partea Etelle.
10.4. Etelle ofera modalitati de asigurare a garantiei in functie de deficienta: repararea produsului, inlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna.
11. PROPRIETATE INTELECTUALA
11.1. Intregul continut al site-ului www.etelle.ro este proprietatea S.C. C&C Tailoring BoutiqueS.R.L. si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Pentru a raporta o eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site, va rugam sa ne contactati la adresa [email protected]
11.2. Toate drepturile de autor, marcile inregistrare si alte drepturi de proprietate intelectuala asupra tuturor materialelor sau informatiilor continute de acest website (imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica Web, scripturi, programe, logo-uri, baze de date) ne apartin in mod exclusiv. Aveti dreptul de a folosi aceste materiale sau informatii numai cu acordul nostru prealabil.
12. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
12.1. Etelle poate transfera/cesiona/subcontracta/greva in orice moment un contract sau oricare dintre drepturile si obligatiile sale care decurg din acesta, fara ca acest lucru sa afecteze, limiteze sau sa reduca drepturile legale ale cumparatorului. Acordul cumparatorului pentru o astfel de operatiune nu este necesar.
12.2. Cumparatorul va putea sa transfere/cesioneze/subcontracteze/greveze un contract sau oricare dintre drepturile si obligatiile sale care decurg din acesta doar cu acordul prealabil al Etelle.
13. SECURITATEA DATELOR PERSONALE
13.1. Etelle asigura, in conditiile legii, pastrarea confidentialitatii datelor cu caracter personal ale utilizatorilor si respectarea dreptului acestora la protectia vietii private. Aceasta obligatie nu se aplica in cazul informatiilor dezvaluite deliberat de catre utilizatori unor terte parti, mai inainte sau ulterior plasarii unei comenzi in magazinul online. Gestionarea datelor cu caracter personal se face de catre Etelle in deplina conformitate cu dispozitiile legii nr. 677/2001, legea privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
13.2. Cu toate acestea, utilizarea magazinul nostru online echivaleaza cu acceptarea de catre dumneavoastra a oportunitatilor si asumarea restrictiilor asociate utilizarii internetului, in special in ceea ce priveste performantele tehnice si orice posibile erori. Va asumati asadar orice raspundere in privinta comenzilor plasate si a tranzactiilor care presupun folosirea datelelor personale. Avand in vedere cele de mai sus, va rugam sa va asigurati ca datele dumneavoastra sunt controlate si furnizate corespunzator. Sunteti raspunzator de protejarea datelor dumneavoastra personale necesare inregistrarii in magazinul online fata de terte persoane precum si de cumparaturile efectuate prin intermediul magazinul online.
13.3. Prin plasarea unei comenzi in magazinul nostru online si completarea datelor personale in formularele de inscriere, dumneavoastra:
13.3.1. Va exprimati in mod ferm, expres si fara echivoc consimtamantul ca Etelle sa prelucreze, in conditiile legii, datele cu caracter personal cuprinse in formularul de comanda, in principal pentru:
– contactarea dumneavoastra;
– operarea comenzilor si scopuri legate de cumparare;
– activitati de marketing si cercetari de piata (transmiterea de newslettere, oferte comerciale si informari la adresele de e-mail comunicate. Dezabonarea de la astfel de buletine informative se poate face oricand, la solicitarea expresa a clientului doritor);
– urmarirea evolutiei vanzarilor in vederea realizari de statistici relevante;
– concursuri, promotii si asigurarea accesului la forumuri sau alte sectiuni ale site-ului;
– informari non-comerciale/administrative (privind schimbari in site, administrare etc);
13.3.2. Va exprimati in mod ferm, expres si fara echivoc consimtamantul ca Etelle sa intreprinda cu privire la datele cu caracter personal orice operatiune sau set de operatiuni automate si/sau neautomate ce au drept scop colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea in evidentele proprii (informatice si/sau neinformatice), afisarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, copierea, interpretarea, editarea, dezvaluirea si/sau distribuirea catre persoanele insarcinate cu indeplinirea comenzii (inclusiv subcontractori, companie de curierat etc.) prin transmitere, diseminare sau, in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea datelor respective, pentru operatiuni de genul celor mentionate la pct. 13.3.1. de mai sus.
13.3.3. Sunteti de acord ca ati luat la cunostinta de faptul ca va puteti exercita toate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in mod special urmatoarele drepturi:
– Dreptul de acces la datele cu caracter personal, constand in dreptul de a obtine de la Etelle, la cerere si in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele cu caracter personal sunt sau nu, au fost sau nu prelucrate de catre acesta. Acest drept poate fi exercitat in temeiul unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Etelle, in cuprinsul careia se va mentiona in mod obligatoriu adresa de domiciliu a persoanei care isi exercita acest drept. Cererii i se va atasa o fotocopie lizibila dupa actul de identitate al solicitantului. Raspunsul Etelle urmeaza a fi comunicat solicitantului in termen de maxim 15 de zile calendaristice de la data receptionarii cererii.
– Dreptul de interventie, constand in dreptul de a obtine, la cerere si in mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea, stergerea sau transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte, sau actualizarea acestor date si fata de tertii catre care datele asupra carora s-a intervenit fusesera dezvaluite (in masura in care o astfel de operatiune este posibila). Acest drept poate fi exercitat in temeiul unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Etelle, in cuprinsul careia se va mentiona in mod obligatoriu adresa de domiciliu a persoanei care isi exercita acest drept, precum si datele asupra carora se solicita interventia, motivul justificat si modul de interventie. Cererii i se va atasa o fotocopie lizibila dupa actul de identitate al solicitantului. Raspunsul Etelle urmeaza a fi comunicat solicitantului in termen de maxim 15 de zile calendaristice de la data receptionarii cererii.
– Dreptul de opozitie, constand in dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care il vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Acest drept poate fi exercitat in temeiul unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Etelle, in cuprinsul careia se va mentiona in mod obligatoriu adresa de domiciliu a persoanei care isi exercita acest drept, precum si datele asupra carora se solicita opozitia si motivul intemeiat si legitim legat de situatia particulara a persoanei. Cererii i se va atasa o fotocopie lizibila dupa actul de identitate al solicitantului. Raspunsul Etelle urmeaza a fi comunicat solicitantului in termen de maxim 15 de zile calendaristice de la data receptionarii cererii.
14. LEGISLATIA SI JURISDICTIA APLICABILE
14.1. Utilizarea magazinului nostru online si contractele pentru cumpararea produselor comercializate prin intermediul acestui magazin sunt guvernate de legislatia romana.
14.2. Orice neintelegere care decurge din sau in legatura cu folosirea site-ului web www.etelle.ro, a magazinului online aferent sau in legatura cu contractele mentionate la paragraful precedent, daca nu va putea fi solutionata amiabil, va fi supusa spre solutionare instantelor judecatoresti competente de la sediul Etelle.
14.3. Orice reclamatii din partea cumparatorilor vor fi adresate in scris la adresa [email protected], numar de telefon 031 434 2831, persoana de contact Claudiu Hera, pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabila.